Opinie prywatne
Dla klienta salonu fryzjerskiego
Jeśli usługa fryzjerska nie spełniła Twoich oczekiwań, a w szczególności:
- jeśli włosy zostały zniszczone podczas rozjaśniania lub dekoloryzacji
- jeśli skóra głowy została poparzona podczas farbowania lub rozjaśniania
- jeśli trwała ondulacja spowodowała, że włosy ciągną się i bez problemu przerywają
- jeśli trwałe prostowanie włosów lub keratynowe wygładzanie włosów spowodowało, że włosy stały się "tępe" w dotyku, szorstkie i kruszą się na długości
- jeśli wykonana koloryzacja jest diametralnie inna od efektu oczekiwanego
Dla fryzjera
Jeśli wykonałeś usługę prawidłowo i najwyższą starannością, a Twój klient domaga się zwrotu pieniędzy i zadośćuczynienia, możesz odeprzeć zarzuty w oparciu o profesjonalną opinię lub ekspertyzę fryzjerską.
Po szczegółowym zapoznaniu się ze sprawą, w przypadku zaistnienia ryzyka wymuszenia zwrotu pieniędzy od usługodawcy, w opinii eksperckiej zostanie zawarte wyjaśnienie dotyczące:
- zasadności przeprowadzonych zabiegów
- jakości przeprowadzonych zabiegów
- zasad pracy zgodnie ze sztuką fryzjerską