Porady
Idealnie byłoby, gdyby każdy fryzjer spełniał nasze marzenia, a każdy klient wychodził z salonu fryzjerskiego zadowolony.
Świat nie jest jednak idealny i każda ze stron może czuć się nie tylko zawiedziona, ale i oszukana. Zarówno w przypadku, gdy klient wychodzi od fryzjera ze zniszczonymi włosami, jak i wówczas, gdy fryzjer jest niesłusznie oskarżany o źle wykonaną usługę.
Gdy jednak już dojdzie do konfrontacji między usługodawcą, a usługobiorcą, w celu lepszej weryfikacji i oceny sytuacji przez eksperta, obie strony konfliktu powinny dysponować przede wszystkim:
– dokumentacją fotograficzną – szczegółowe zdjęcia włosów i/lub skóry głowy przed i po wykonaniu usługi, w różnym świetle
– dokumentacją opisową, ze wskazaniem sposobu przeprowadzenia zabiegu, czasu trwania, zaistniałych nieprzewidzianych sytuacji
– dokumentacją dotyczącą użytych produktów