Porady

HomePorady

Idealnie byłoby, gdyby każdy fryzjer spełniał nasze marzenia, a każdy klient wychodził z salonu fryzjerskiego zadowolony.
Świat nie jest jednak idealny i każda ze stron może czuć się nie tylko zawiedziona, ale i oszukana. Zarówno w przypadku, gdy klient wychodzi od fryzjera ze zniszczonymi włosami, jak i wówczas, gdy fryzjer jest niesłusznie oskarżany o źle wykonaną usługę.

Gdy jednak już dojdzie do konfrontacji między usługodawcą, a usługobiorcą, w celu lepszej weryfikacji i oceny sytuacji przez eksperta, obie strony konfliktu powinny dysponować przede wszystkim:

– dokumentacją fotograficzną – szczegółowe zdjęcia włosów i/lub skóry głowy przed i po wykonaniu usługi, w różnym świetle
– dokumentacją opisową, ze wskazaniem sposobu przeprowadzenia zabiegu, czasu trwania, zaistniałych nieprzewidzianych sytuacji
– dokumentacją dotyczącą użytych produktów

image
https://opiniefryzjerskie.pl/wp-content/themes/hazel/
https://opiniefryzjerskie.pl/
#b8b8b8
style1
paged
Loading posts...
/home/cabradb/domains/opiniefryzjerskie.pl/public_html/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off